Menys famoses que les festes del barri de Gràcia, a Barcelona, les de Sants són també molt populars, i potser més familiars que les primeres.
És cert que Gràcia i, sobretot, el carrer Verdi solen emportar-se la palma pel que fa a originalitat, aquest any els del carrer Alcolea de Dalt, a Sants, han rendit un simpàtic homenatge a les pel·licules d’Indiana Jones amb una espectacular decoració que, és clar, els ha donat el premi d’aquest any.
La meva foto està retocada per donar-li un toc de còmic a la part més real del carrer.
Si us ve de gust veure més imatges del barri, El Periódico en va publicar ahir algunes d’en Cesc Giralt i la Camila de Maffei que m’han fet comprendre –una vegada més– que fer fotos digitals és fàcil, però que siguin bones és molt diferent.
This website uses cookies to improve your experience. We\'ll assume you\'re ok with this, but you can opt-out if you wish. Leer más
Deja una respuesta