Lo que en el mundo del cine antiguamente era un trabajo artesano de carpintería y efectos ópticos se ha convertido en pura artesanía, pero digital, que resulta menos cara que crear un gran decorado para filmar una producción o grabar una serie de televisión.

En nuestro país tenemos el reciente ejemplo de Lo imposible, de Jota Bayona, con el equipo de El Ranchito y otras empresas asociadas.

En Estados Unidos, por ejemplo, la empresa Brainstorm Digital se ha llevado un par de premios Emmy por su trabajo en Boardwalk Empire, la serie de Martin Scorsese.

El que en el món del cinema antigament era un treball artesà de fusteria i efectes òptics s’ha convertit en pura artesania, però digital, que resulta menys cara que crear un gran decorat per filmar una producció o gravar una sèrie de televisió.

Al nostre país tenim el recent exemple de Lo impossible, de Jota Bayona, amb l’equip de El Ranchito i altres empreses associades.

Als Estats Units, per exemple, l’empresa Brainstorm Digital s’ha emportat un parell de premis Emmy pel seu treball a Boardwalk Empire, la sèrie de Martin Scorsese.