Cada any sempre tenim un refredat o una grip, que no acostuma a degenerar en res greu.
El consell dels mèdics és llit, molts líquids i antipirètics per alleujar la febre i els seus molestos símptomes.
No acostuma a servir una altra cosa, perquè al ser una malaltia vírica, has d’esperar que el virus de torn desaparegui.
En aquest sentit, el cert és que ahir em va cridar l’atenció aquest titular: «Aquesta grip durarà el que duri en els informatius».

El pronunciava Marc Siegel, un especialista en grip porcina, professor de Medicina a la Universitat de Nova York, en una entrevista a Lluís Amiguet, ahir, a La Contra de La Vanguardia.
El doctor Sieguel, de 52 anys, confessa haver viscut i estudiat unes quantes pandèmies i assegurava que «aquesta és de les suaus».

La gripe porcina este año es benigna en todas partes menos en los medios, que sí contagian una epidemia de miedo más virulenta que nunca.

I m’han agradat, i alleujat, algunes de les seves rotundes frases.

Si yo tuviera la mínima duda sobre la posibilidad de un contagio, no dejaría que mis hijos fueran al colegio.
La gripe del miedo me preocupa más que la porcina. Y la están alimentando los estados: ¿Por qué tiene que salir todo un jefe de Estado a hablar por la tele de una vulgar gripe? (…) Ese pánico irresponsable alimentado por las autoridades está causando mucho más daño que ningún virus y un enorme perjuicio económico en billones de dólares. (…) Es incluso más benigna de lo que imaginaba en un principio; está resultando suave: poco contagiosa y poco peligrosa. (…) Cada año la gripe causa miles de muertos sin que merezcan ni un segundo de televisión ni un titular ni siquiera en internet (…) Esta gripe durará lo que dure en las teles, radios y portadas de internet y de diarios.

Espero que tingui raó.